Klachten
We besteden bij FAKRO veel zorg aan de totstandkoming van onze producten en vinden het belangrijk dat je er zorgeloos van geniet. Wij horen het dan ook graag als je een klacht over ons product of onze service hebt, zodat we deze samen kunnen oplossen.
Product defect bij ontvangst
Is het product dat je ontvangen hebt defect? Dan kun je dit direct melden via je persoonlijke account. Doorloop hiervoor de standaard retourprocedure en geef bij reden van retour aan dat het om een defect product gaat. Je ontvangt van ons bericht over de verdere afhandeling en we zorgen dat er snel een vervangend product toegestuurd wordt.
Garantie op producten
Omdat we het belangrijk vinden dat je ook na aankoop zorgeloos van je zonwering geniet, zit er altijd garantie op FAKRO producten. Bij zonwering is dit twee jaar. Treedt er binnen deze periode een defect op, dan kun je dit bij onze serviceafdeling melden. We kijken dan samen naar een passende oplossing. De snelste manier om dit te doen is door contact op te nemen met onze serviceafdeling via www.fakro.nl/service. Meer informatie over de garantie op FAKRO zonweringen vind je hier.
Overige vragen
Is er een ander deel van de service waar je niet tevreden over bent? Dan ten eerste natuurlijk onze excuses. Ook op dit vlak horen we het graag. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.