Terugbetalingen en overige vragen

Niet tevreden over een artikel? Je behoudt altijd het recht om het product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons te retourneren. We betalen het reeds betaalde bedrag dan aan je terug.

Hoe betalen we terug?

We betalen je altijd terug op dezelfde manier waarmee je betaald hebt. Kies je in het afrekenproces voor een betaling met iDeal, dan storten we het bedrag terug op jouw rekeningnummer. Heb je met creditcard betaald, dan wordt het bedrag op de betreffende creditcard teruggestort.

Wanneer betalen we terug

We doen er alles aan om je aankoopbedrag tussen de 3 en 14 dagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Het proces gaat als volgt in zijn werk; zodra we je retour hebben ontvangen, wordt deze in ons magazijn gecontroleerd. Is alles compleet en conform de retourafspraak, dan wordt de terugbetaling in gang gezet. Het duurt dan, afhankelijk van de bank, enkele dagen voordat het geld op de betreffende betaalmethode is teruggestort. 

Status van de betaling

Heb je de retourzending gemeld via je persoonlijke shopaccount, dan kun je hier onder het kopje 'retouren' de status van de retourmelding volgen.

Nog geen terugbetaling ontvangen

Heb je 10 werkdagen na het retourzenden van het pakket nog geen bericht van ons ontvangen over de verwerking van het pakket, neem dan contact met ons op. Let op: vraag bij het terugsturen van je pakket áltijd een verzendbewijs aan de vervoerder. Mocht er tijdens het transport iets misgaan, dan heb je een bewijs van verzending en kan het pakket makkelijker getraceerd worden.

© - FAKRO zonweringshop